czwartek, 30 sierpnia 2012

RECENZJA: Catrice Lash Plus - serum do rzęs

Witajcie dziewczyny!

Niedawno, z przerażeniem, zauważyłam, że podczas demakijażu wypadają mi rzęsy. Stwierdziłam, że muszę coś z tym zrobić i udałam się na poszukiwanie "wybawcy", którym okazało się  być serum do rzęs Lash Plus, marki Catrice.





Od producenta:


Niezwykłe rzęsy jeszcze piękniejsze i to w jeden miesiąc! Niesamowicie wydajne, transparentne serum wydłuża rzęsy o 25%*. Stosowane jak maskara na noc bądź jak liner w dzień stanowi 24-godzinną kurację dla rzęs. Tym sposobem aktywne składniki przyśpieszają wzrost rzęs od ich nasady po końcówki. Dla jeszcze dłuższych rzęs!
Serum przyspieszające wzrost rzęs zapewnia, że rzęsy będą dłuższe o 25% w ciągu 30 dni*
Produkt testowany na grupie 20 kobiet przez 1 miesiąc. 80% potwierdziło znaczne wydłużenie swoich rzęs*.
Aplikacja: nakładamy tak jak eyeliner na oczyszczoną powiekę przed snem.Testowany okulistycznie. 

Moja opinia:
Produkt jest po prostu genialny. Stosuję go już półtora miesiąca i widzę znaczną poprawę. Rzęsy przestały wypadać, są mocniejsze a nawet gęstsze. Dużym plusem jest fakt, iż aplikuje się go na noc, a on działa podczas snu! Nie muszę w dzień rezygnować z ulubionej mascary. Serum aplikujemy jak eyeliner.
Zapach: raczej nie wyczuwalny.
Konsystencja: Lekko żelowa.
Produkt bardzo wydajny.
Cena: ok 15 zł.


Polecam i pozdrawiam ;o)