poniedziałek, 20 sierpnia 2012

MAKIJAŻ: Sun Make-up

Witajcie kobietki!


Mam nadzieję, że za Waszymi oknami troszkę więcej słoneczka. U mnie generalnie klapa, jeśli o te sprawy chodzi. Tęskniąc za słońcem wyczarowałam ten oto makijaż. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
p.s wybaczcie mi wygląd brwi, na tym zdjęciu są w opłakanym stanie ;)



Wykonaj makijaż oczu krok po kroku:
1.Na całą powiekę aplikuję bazę pod cienie do powiek (Bell Perfect Skin)
2.W wewnętrznym kąciku oka nakładam złoty pigment (Kobo Professional Gold Dust)
3.Brązowy, połyskujący cień (Sleek The Original) rozcieram od w kierunku zewnętrznego kącika oka oraz       w załamaniu powieki tworząc kształt makijażu.
4.Linię rzęs podkreślam czarnym linerem (Essence Gel Liner)
5.Dolną powiekę (do połowy oka) podkreślam ciemnobrązowym cieniem.

Pozdrawiam cieplutko ;o)