wtorek, 13 sierpnia 2013

MAKIJAŻ: Red Carpet Look

Cześć dziewczyny!


Dzisiaj mam dla was makijaż na "wielkie wyjścia". Jeśli chcecie poczuć się jak gwiazdy na czerwonym dywanie, to coś dla Was. Ja bardzo dobrze czuję się w tym makijażu. Kobieco i uroczo. Lubię mocno podkreślone oczy. 
Dość długo mnie nie było i teraz będę starała się nadrobić moją nieobecność. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :)
A więc pędzle w dłoń i do dzieła :D


/ Today I want to show you make up, which I think, will be perfect for prom or banquet. If you want to feel like a celebrity on a red carpet, this is something for you. I feel amazing wearing this make up. I like make up's with strong eyes so this is it.
I have'n been on my blog for ages, hope you forgive me.
Take your make up brushes and let's get started! :) /




Makijaż oka krok po kroku/Step by step:
  1. Na powiekę nakładamy bazę pod cienie./ Apply primer on your lids.
  2. Na całej powiece rozprowadź cień brzoskwiniowy zmieszany z miedzianym./ On your top eyelids apply eyeshadow in peach mixed with copper colour.
  3. Załamanie powieki podkreśl ciemnobrązowym cieniem. Rozetrzyj./ In your crease apply dark brown eyeshadow. Blend it.
  4. Narysuj czarną kreskę w górnej linii rzęs. Odrobinę rozetrzyj./ Line your top lash line. Blend it a little bit.
  5. Czarnym cieniem zaznacz dolną linię rzęs do połowy oka. / Line a half of your bottom lash line.
  6. Rozświetl wewnętrzny kącik oka i miejsce pod brwią./ Highlight brow bone and the corner of your eye.
  7. Wytuszuj rzęsy./ Apply mascara on your lashes.
Użyte produkty/Products used:
  • Sleek Make Up The Original Palette (brzoskwiniowy i miedziany)
  • Edit Eyeshadows (brązowy)
  • Avon SuperShock Eyeliner
  • Catrice Mascara
Powodzenia./ Good luck! :)

Oluśkka :)