sobota, 16 lutego 2013

MAKIJAŻ: Haifa Wehbe Make Up

Hej dziewczyny!

Jest tu ktoś? Wiem, że długo mnie nie było i Was zaniedbałam, ale miałam baaardzo napięty rozkład jazdy :D  Powracam do Was dzisiaj z nowym makijażem. Zainspirowało mnie nieziemskie zdjęcie bollywoodzkiej gwiazdy Haify Wehbe, na którym ma ten nieziemski makeup (http://www.flickr.com/photos/33709331@N04/8313525226/). Bardzo mi się spodobał więc od razu sięgnęłam po pędzle :D i oto co z tego wyszło. Enjoy! :)) 




Makijaż oczu krok po kroku:

  1. Na początek baza pod cienie :)
  2. Na całej powiece ruchomej rozcieramy brązowy kremowy cień. Tutaj od razu zaznaczamy kształt makijażu. (Możecie użyć plasterka)
  3. Sięgamy po brązowy cień i opruszamy powiekę.
  4. Górną linię rzęs zaznaczamy czarną kredką. Robimy dość grubą kreskę Następnie pokrywamy ją lekko brązowym cieniem.
  5. Dolną powiekę podkreślamy niebieskim cieniem.
  6. Linię wodną podkreślamy czarną bądź granatową kredką.
  7. Tuszujemy rzęsy.
Buziaki :o)