środa, 12 września 2012

RECENZJA: Garnier Essentials Hydration

Cześć kobietki!

Dzisiaj, aby nie zanudzać Was makijażami, przyszedł czas na recenzję, zakupionego przeze mnie bajerka firmy Garnier. Jakiż to bajerek?-pytacie. Chodzi o mój nowy krem nawilżający Garnier Essentials Hydration wzbogacony o matujący ekstrakt z łopianu. Krem nawilżający 24h dla skóry normalnej i mieszanej.





Od producenta:
Multiaktywna formuła kremu zapewnia trzy poziomy skuteczności: walczy z zanieczyszczeniami, chroni skórę przed codziennymi szkodliwymi czynnikami oraz zapewnia optymalne nawilżenie na 24 godziny.
Dostosowany do potrzeb skóry normalnej i mieszanej, ten kompleksowo działający krem łączy ekstrakt z łopianu, znany z właściwości matujących oraz nawilżającą glicerynę. Efekt - komfort miękkiej i chronionej skóry.

Moja opinia:
Jestem absolutnie zadowolona z tego produktu. Krem "robi swoje", dokładnie jak to opisał producent. Ma bardzo fajną konsystencję żelowo-kremową, która sprawia, że kremik jest lekki i delikatny. Bardzo szybko się wchłania, pięknie pachnie. Jest bardzo wydajny (przynajmniej u mnie), używam go już przez jakiś czas i nie widać ubytku. Jeśli chodzi o efekty to moja skóra jest nawilżona, matowa i jedwabista w dotyku przez cały dzień.
Podsumowując: nie mam żadnych zastrzeżeń, produkt zdaje egzamin na szóstkę z plusem :)

Polecam i pozdrawiam ;o)